top of page

מדיניות אתר

כל האמור בתקנון זה, נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.

כללי

  1. אנו, טחנת הקפה דבי ורוזי בע"מ (להלן "החברה"), עושים את המירב בכדי לשרת את לקוחות האתר בצורה האמינה והמקצועית ביותר, כשטובת הלקוח, ודרישותיו עומדים בראש מעינינו.

  2. התקשורת עם האתר מוצפנת בפרוטוקול, התשלום נעשה באמצעות ספק המאושר על ידי חברות האשראי ופועל בהתאם לתקן .PCI  

  3. אנא קראו ואשרו את תקנון האתר טרם ביצוע רכישת מוצר כל שהוא באתר. ביצוע קניה באתר זה מעידה, כי הלקוח קרא את כל הכתוב בתקנון האתר, וכי הוא מסכים לכל תנאיו ואין לו כל טענה או כל תביעה שהיא כנגד החברה אלא אם כן הופר תנאי כל שהוא מתנאי תקנון זה.

  4. רכישה באתר מחייבת הסכמה לכל תנאי התקנון.

  5. הרכישה באתר זה הנה לרוכש מגיל 18 שברשותו כרטיס אשראי חוקי על שמו.

  6. הרוכש חייב למלא את כל השדות הנדרשים לצורך ביצוע הזמנה במהירות וביעילות, לרבות כתובת דוא"ל וטלפון (רצוי סלולארי) לצורך יצירת קשר עמו במידת הצורך.

  7. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים, להוריד לשנות או להוסיף פריטים על פי שיקול דעתה בלבד, ללא הודעה מוקדמת.

  8. החברה רשאית לשנות ולעדכן את תקנון האתר בכל עת ע"פ שיקול דעתה הבלעדית.

  9. כל המידע באתר, לרבות טקסטים ותמונות, הנו רכושה הבלעדי של החברה ואין רשות להעתיק או לבצע שימוש כל שהוא, ללא אישור בכתב מהחברה.

  10. כל תמונות המוצרים המוצגות באתר הינם להמחשה בלבד.

  11. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.

הזמנת מוצרים

  1. לקוח אשר ביצע הזמנה באתר, וקיבל אישור תשלום להזמנה יהיה מחויב להזמנה.

  2. החברה עושה כמיטב יכולתה לספק את הזמנתכם במהירות האפשרית, ולוודא שכל המוצרים המוצגים לרכישה באתר, נמצאים במלאי. במידה וישנה בעיה או חוסר במלאי, החברה תיידע תוך 3 ימי עסקים את הלקוח ותציע לו פריט חליפי, או לחלופין תבוטל ההזמנה.

  3. כל טעות בהזמנה באתר, תהיה באחריות הלקוח, אלא אם כן יוכח אחרת ע"י הלקוח, ואולם חובת ההוכחה תחול אך ורק על הלקוח.

  4. החברה אינה מתחייבת לזמינות המוצרים במלאי באופן תמידי. במידה ולקוח הזמין מוצר שלא קיים במלאי, על החברה להודיע זאת ללקוח תוך 3 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים), מאישור ההזמנה, והחברה לא תישא באחריות כל שהוא בגין זאת. במקרה כאמור, הלקוח יהא זכאי להמיר הזמנתו במוצר אחר, או יהא זכאי לקבלת זיכוי כספי בגין המוצר (ככל שהלקוח חוייב בגין ההזמנה).

  5. טעה נציג החברה וקיבל הלקוח מוצר אשר לא הזמין, החברה תישא בעלויות איסוף המוצר השגוי ובמשלוח המוצר המבוקש.

אספקת המוצרים

  1. שליחת המוצרים ממחסני החברה, יהיו תוך 3 ימי עסקים ( לא כולל שבתות וחגים). במקרה של עיכוב, החברה תיידע את הרוכש.

  2. תהליך האספקה יחל אך ורק לאחר קבלת אישור ביצוע העסקה מחברת הסליקה.

  3. יצוין, כי החברה משתמשת בשרותי שילוח חיצוניים, שנבחרו על פי אמות המידה ואמנת השרות  העונה על דרישותינו.   עם זאת, החברה אינה יכולה להיות אחראית על איחורים באספקת המוצרים הנובעים מעיכובים שאינם בשליטתה.

  4. זמני מסירה: חברת השילוח מתחייבת ל-5 ימי עסקים ברחבי הארץ, 7 ימי עסקים באילת וביהודה ושומרון - בתנאי שיש מענה טלפוני ותיאום מסירה.

  5. דמי משלוח במידה ויש, הנם בתוספת ויחויבו ע"פ בחירת הלקוח לאופן השילוח.

  6. מחירי המשלוח המצוינים באתר הנם למשלוח ברחבי מדינת ישראל בלבד.

  7. במקרה של "כוח עליון" לרבות תקלות מחשבים, חשמל, תקלות תקשורת וטלפונים, שיקשו על החברה לספק את ההזמנה בזמן, יוכל הרוכש לדרוש את מלא כספו ולבטל את ההזמנה ללא עלות.

החזרת מוצרים וביטול עסקה

  1. לקוח אשר ביצע הזמנה באתר וקיבל אישור תשלום, והתחרט, יהיה מחויב בעמלת ביטול עסקה (ראה סעיף 6).

  2. ביטול עסקה מחייבת הודעה בכתב תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על הלקוח לוודא טלפונית שהודעתו התקבלה בחברה.

  3. אין החזרה של קפה טחון. החזרה של פולי קפה שלמים (לא טחונים) או מוצרי קפה תתאפשר אך ורק בשלמותם ובאריזתם המקורית ושלא נעשה בהם שימוש.

  4. החזרת מוצרים תתבצע אך ורק באמצעות משלוח חזרה לחברה, באם הלקוח מחליט לשלוח את המוצר, הלקוח יישא בעלויות המשלוח ובאחריותו.

  5. לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש.

  6. לקוח המבטל עסקה , (גם אם עדיין לא קיבל את ההזמנה) יישא בעלויות ביטול של 5% מגובה העסקה.

  7. בנוסך לסעיף 6, לקוח המבטל עסקה אשר נשלחה אליו יישא בעלות המלאה של דמי המשלוח בסך 30 ש"ח- גם אם לא חויב במשלוח בהזמנה המקורית.

  8. החזרת מוצרים תתאפשר עד ל 14 יום מיום קבלת ההזמנה.

  9. החזרת מוצרים לאחר 14 יום או החזרת מוצר שנעשה בו שימוש תעשה ע"פ שיקול דעתה של החברה וע"פ התנאים שתציב החברה.

אופן התשלום

  1. התשלום עבור מוצרים הנמכרים באתר יתבצעו ע"י כרטיס אשראי תקף תיקני וחוקי, ו/או ע"י חברת סליקה שהחברה תבחר.

  2. מסירת פרטי כרטיס האשראי יבוצעו או ע"י הזנתם לממשק סליקה מאובטח לפי תקן PCI בהתאם לדרישות חברות האשראי, או בעסקה טלפונית, ע"י מסירתם לנציג החברה.

  3. כל תשלום בצורה אחרת יהיה אך ורק תוך תיאום ואישור ע"י נציג החברה.

  4. במידה ובמהלך הרכישה יוזנו ע"י הלקוח פרטים שגויים של כרטיס האשראי, לא תהיה החברה אחראית על עיכובים בהספקת המוצר לבית הלקוח.

  5. שימוש לא תקין בכרטיסי אשראי או מתן פרטים כוזבים, או שימוש ע"י צד ג' שלא כדין בכל הנוגע לכרטיסי אשראי מהווה לכאורה עבירה פלילית, ולא תחול על החברה אחריות כל שהיא והאחריות הינה של הלקוח בלבד.

אחריות

  1. במידה וחלה תקלה והמוצר פגום, יוחלף המוצר באחר או דומה ללא עלות נוספת מצד הלקוח.

  2. החברה עושה כמיטב יכולתה לספק את המוצרים באיכות המרבית ביותר ללקוח, עם זאת, חבות החברה לגבי פיצוי או שיפוי בכל מקרה לא יעלה על סך סכום הרכישה המדוברת.

  3. סמכות שיפוט –בתחום שיפוט ירושלים בלבד.

הצהרת פרטיות

  1. במהלך ההתקשרות עם הלקוח ובתהליך הרכישה אנו נוקטים באמצעי הזהירות היעילים ביותר בכדי לשמור ככל הניתן על סודיות המידע.

  2. צוות האתר מתחייב בכל זמן לשמירה על סודיות מוחלטת בכל הנוגע לזהות הלקוח ופרטי התשלום.

  3. החברה מתחייבת לא לעשות שימוש כל שהוא בפרטי התשלום מלבד אמצעי לרכישה אותה ביקש הלקוח לבצעה.

  4. פרטי התשלום אינם נשמרים במערכת האתר.

  5. התקשורת עם האתר מוצפנת בפרוטוקול SSL, הזמנות בכרטיס אשראי נעשות באמצעות שערי סליקה המאובטחים בתקן PCI בהתאם לדרישות המחמירות של חברות האשראי.

  6. חשבון הלקוח מוגן בשם משתמש וסיסמא הניתנת לשחזור במקרה של אובדן או שיכחה באמצעות כתובת המייל עמה נרשמתם לאתר.

פרטי התקשרות

טחנת הקפה
עמק רפאים 23, ירושלים
טלפון: 02-5661665
מייל: Coffeemill99@gmail.com
 
נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.

bottom of page